پروتئیین +۲توی ازمایش ادرار خطر ناکه؟

۸ پاسخ

هر بار که ادارتو توی ظرف میریختی کجا میزاشتی بعضیا میگن جای سرد بعضیا میگن همون دمای معمولی

الان شیاف دیفروفنک گرفتم بزارم یانه

گفتش یه سانته

سلام خانما من دو روزی درد شدید کمر شکم دارم دو شبه نمتوانم بخوابم میرم زایشگاه معاینه میکنی بدتر میشم چیکار کنم 😭😭😭

خانمی علایمی داشتی دکتر برات ازمایش دفع پرتئین نوشته

علائمی داری ؟

دفع پروتئین داری وسایلتو جمع کن دکتر ختم میده

آره دفع پروتئین داری
سریع برو پیش دکترت یا بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی