12 به بالا میره زیر دستگاه
من دخترم روز سوم ۱۲ بود بستری شد دوروز بیمارستان
بستگی به سنش داره
دختر من روز دوم 9 بود بستری شد، ولی ممکنه برای روز 7 ، عدد 9 نرمال باشه
البته بسته به سن نوزاد هم داره این ۱۲که میگم مثلا دوازده الی پونزده روزه که بشه تا اینقد جا داره ولی کوچولوتر باشه نه مثلا دو سه روزه روی هشت هم خطر داره
از ۱۲به بعد خود ۱۲نیاز به بستری داره
بستگی به سن نوزاد داره، مثلا تو یک روزگی بالای هشت باید بره دستگاه،ولی وقتی بچه یک هفته باشه میگن بد نیست،نیازی به دستگاه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.