۳ پاسخ

دختر من هنوزم زردی داره با دستگاه ۱۶ بود
آزمایش خون و ادرار دادیم دکتر گفت درحدی نیست که باعث بیماری بشه و احتمالا تا دو سه ماه دیگه م طول میکشه ولی جای نگرانی نداره

ن بستگی به سن بچه داره

زیر دوهفته خطرناکه..بعدش فقط پوستش زرده...یک درهزارم مشکل کبدی ممکنه باشه ...بعدش یواش یواش از تنش میره ..از من ب تو نصیحت استرس بیخود نگیر درست میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی