۳ پاسخ

کلا نگران نباش مشکلی نداری

عزیزم هیچ مشکلی از نظر سرطان رحم و دهانه رحم نداری،فقط کمی عفونت خفیف باکتریایی داری که با دارودرمان میشه

اینم از تفسیرش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سوم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته بیست‌ونهم بارداری
منتظر نی نی🐥👼 منتظر نی نی🐥👼 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهشتم بارداری
ستایش ستایش قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ویکم بارداری