میشه اینو تفسیر کنید.

تصویر
۳ پاسخ

ی کیست دو سانتی داری با ی فولیک ۱۲ .چند سیکلی؟

کیست داری ولی مهم نیست با کیستم باردار میشی

همه چیزت خوبه حتی فولیکولم داری ولی کیست داری
اول از همه اون باید دفع بشه

سوال های مرتبط

NAJMEH NAJMEH قصد بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
ستایش ستایش قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ام بارداری
mahtab mahtab قصد بارداری
مامانِ نی نی🎀 مامانِ نی نی🎀 قصد بارداری
مامان مهربون مامان مهربون قصد بارداری
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی