۲ پاسخ

دقیقا هم رشدشون متفاوته هم قواره ی لباس ها متفاوت😐،واسه من پسرم سایز ۱ رو زیاد استفاده کردم چون کوچولو بود زود کثیف میشد از رفلاکس و موقع تعویضش،سایز ۲رو زود رد شد ازش اما ۳خیییییلی استفاده کردم

رشد هر بچه فرق داره ولی ۲ خیلی استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی