۲ پاسخ

نوزاد چون‌نمیتونه خشک کن مصرف کنه اگه خدایی نکرده عفونت کنه بستریش میکنن بزار ۶ ماهگی منم دخترم رو ۶ ماهگی بردم

میکن ۴ماهگی یا ۵ ماهگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی