۲ پاسخ

من دختر بزرگمو ٩سال پیش بردم داروخونه غفوری چهل روزش تموم شده بود سوراخ کرد ولی این دخترمو بردم گفت زوده برو دم عید بیا هنوز نبردم

سلام سه ماه و 6 روزگی بردم داروخانه غفوری تو کوچه امام خمینی همون پیش سونو اسداللهی هست اونجا

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی