۱۱ پاسخ

خب دکترت فقط استرس داد؟ راهکار نداد؟😐

مال من چندیقه پیش داشت تلاش میکرد از شکمم بیاد بیرون فک کنم خسته شد فعلا ساکته 🤣🤣

اولشی بزار هفتت بره بالا تکون نمیخوره زیاد همش تو سکته ای بزرگتر میشه الان کوچولوتره جاش گشاد

برای منم گاهی زیاد تکون میخورد دکترم گفت خوبه

منم تا هفته قبل خیلی تحرک داشت الان اصن تکون نمیخوره

هیچی
به ماه های بالاتر که رسیدی میگی کاش مثلا قبلا تحرک داشت😬😂

منم خیلی شیطونه تازه خوبه که من عادت کردم تکون نخورده میمیرم

نی نی منم دوسه روزه خیلی وول میخوره😅

برامن داره فوتبال بازی میکنه🤣🤣

من تو این هفته خدا خدا می‌کنیم تحرک داشته باشه بفهمیم زودتر تو میگی نداشته باشه؟😅

چکارش داری😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری