۶ پاسخ

نه بابا من که بینش رفتم پیاده تا ماشین بعدشم با ماشین دور زدیم. یکبار هم بین تایم بعدی رفتیم بنزین زدیم. تا ۱۰ دقیقه هم باید بخوری کم کم . اصلا نگران نباش

مگه این آزمایش تو ماه هفتم نبايد گرفته بشه

زیر پنج دقیقه هم باید بخوری

ب من گف پیاده روی نکن

آره اون شربت که میدن میخوری بعدش اصلا نباید تحرک داشته باشی

همونجا تو ازمایشگاه بشینی بهتره تا تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری