درشیر دهی ماش وکباب مرغ خوبه یان

۱ پاسخ

ماش گفتن نفاخ نیس عدسم خیلی کمه نفخش مجازه
بقیع زیاده
کباب هم ک چیزی ندارع اگ پیازه منظورت میتونی بعدش زیره و نبات داغ بخوری یا عرق نعنا

سوال های مرتبط

مامان مونا مامان مونا ۱۴ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی