خانوما چیز ترش ضرر داره؟

۸ پاسخ

عزیزم من ویارم ترشیجاته بخورنوش جان ❤️

من ویارم ترشی و شور بود

من زغال اخته خیلی دوست دارم ضرر نداره؟

نه چرا شور میگن زیاد نخوری

منکه قاطی پاتی هرچی ترش هست و میخورم

من فقط ویار چیزای ترش دارم😅 هر روز نخورم نمیشه اصن

نه من ویارم چیزای ترش و شوره ولی زیاده روی نکن ظهر من سرم گیج رفت فشارمو انداخته بود ابغوره سالاد شیرازیو سرکشیدم

منم زیاد میخورم .امیدوارم ضرر نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری