۳ پاسخ

من هیچی علنا نمیخورم
نه حبوبات نه میوه سبزی نه لبنیات هیچی
ماکارانی و ایناهم نمیخورم

منم موندم

من فعلا حبوبات نمیخورم و سالاد و سبزیو ونوشیدنی گازدار

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی