۱۰ پاسخ

پسر من تو پوشک هم که جیش میکرد میگفت از پوشک هم متنفر بود دیگه نمیذاشت پاش کنم چون دیدم آمادگی داره ازش گرفتم. از همون روز اول میگفت

سه روز اولش سخته
بعدش کم کم راه میفته راحت تر میشی من یک ماه و نیمه گرفتم هنوزم وقتی سرگرم بازی میشه نمیگه

یه هفته ای کامل اوکبه

من نزدیک دوماه گرفتم هنوز نمیگه خودم میبرم😐

پسر من بعد دوتا هفته خودش گفت.عجله نکن به موقعش میگه.

حداقل سه هفته بگذره

فقط باید زود زود اولهاش ببری دستشویی

تقریباً بعد 3 تا 4 روز

هول نکن دو روزه که یادنمیگیره هنوز تا یه ماه وقت داره

یاد میگیره

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی