۳ پاسخ

وای نگو من هر چی ضرر داره هوس میکنم
دست خودمم نیست تا نخورم دلم آروم نمیگیره 😭

دقیقا منم همینطورمممممممم.برعکس روزای اول که هوس ترشیجات داشتم الان فقطططط شکلات و نوتلا و بستنی....

شکلات و شیرینی هایی با قند طبیعی بخور

سوال های مرتبط

مامان neneooo مامان neneooo ۱۲ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان مبین مامان مبین روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری