۴ پاسخ

طوری نیست طبیعی ولی چیزای که بدترش کنن نخور

سلام اگر شدید باشه حتما برو دکتر عزیزم، خونه نمانی

نشونع زایمانه

فک کنم نزذیکای زایمانته ولی اگه اسهالت شدیده حتما برو دکتر بدنت کم اب نشه

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی