۸ پاسخ

برای من داخل انتی کامل مشخص بود بهمون نشون داد پسربود

خوده اون دکتری ک سونو میکنه احتمال میده ما ک سر درنمیاریم

عکس ان تی تو بفرس تا بگم

مال من گفته یکی هست دوقلو نیست

پسر بود بچتون

سوال منم هست

بله … اما دقیق نیست… احتمال خطا وجود داره

مال منو گفت درست بود

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی