۵ پاسخ

بجا تاپیک زدنا پاشو برو بیمارستان
من بجای تو استرسم گرفته...

مگه بیمارستان باهاش تماس نمیگیره؟؟

به تلفنش زنگ میزنی

حالا اگه یه مامای همراه همزمان دوتا بیمارش با هم دردشون بگیره و زایمانشون برسه باید چیکار کنه؟

مامای من گف هرموقع بستری شدی و ب سه سانت رسیدی خودت زنگ بزن

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن ۱ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری