۱۱ پاسخ

منم ۵اردیبهشت🤭

عه منو باش که تاریخ زایمانم انتخاب کردم اخرای اردیبهشت و هنوز ۵ هفتمه 😅😅😅😅😅 پس من کیی زایمانمه 😂😂

منم همینطور 😍🥹

وااااااای
دقیقا منم تاریخ زایمانم 1405/2/5هستش😍

مبارکه عزیزم 😍
این کدوم برنامس استفاده میکنی؟

به سلامتی🤩🤩🤩🤩🤩🤩

بسلامتی🥰

نینی ۴۰۵🚗
😂😂

خدا حفظش کنه واسه منم دعا کن🫠

وای تاریخ زایمانمون باهمههه ننه😍

ان شاءالله بسلامتی سپری میکنی⚘️♥️🥰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی