کولیک یعنی چی؟؟؟

۴ پاسخ

معمولا با ماساژ های مناسب و گاها بعضی قطره ها که پزشک تجویز میکنه این دوره سپری میشه.

بچه ها وقتی نوزادن هنوز تحرکات روده هاشون کامل نشده و نمیتونه گاز روده رو راحت تخلیه کنه. و تجمع این گازهای ریز ریز تو روده شون باعث دردهای شکمیشون میشه که بهش میگن کولیک نوزادی. برای بعضیا سبکتره، برای بعضی ها دردناکتر‌. اما میانگین بچه ها تا سه ماهگی نهایت خوب نیشن با رشدشون .

اینجا نوشته بخونین

تصویر

دل دردددد نوزاد

سوال های مرتبط

مامان omidreza مامان omidreza ۵ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱ ماهگی