۳ پاسخ

دختر منم داره الان یک هفته اس فقط اسپری میزنم چون میدونم از دندونشه الکی دارو بهش نمیدم.

پلارژین خوبه اگه جواب نداد سیتریزین بده

قطره پلارژین بده ۸ ساعتی

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی