۵ پاسخ

شما برا ابریزش بینی چیکار کردی علتش چی بود؟

۱نیم سی سی فقط شبا دادم

من سیترزین دادم

اسپری بینی هر۴ ساعت، شربت نئوتادین نمیدونم هر ۸ساعته یا ۱۲ ساعت...

من ۱۰ روزه دایان درگیرشه هرچی دادم خوب نمیشه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی