خانما پسرم ابریزش بینی داره ...چی بدم بهش

۳ پاسخ

نئوتادین هر ۱۲ ساعت ۳نیم س س

قطره پلارژین با سیتریزین و اسپری سدیم کلراید

سیتریزین 2سی سی
با اسپری مومتازون

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی