پسرم آبریزش بینی داره چی بدم بهش خوبه

۳ پاسخ

شربت بیشتر از یک ماه فکر کنم اشکال نداشته باشه
قطره ها رو میگن ی ماه

شربت الگراکس دکتر واسه پسرم نوشت ولی درکل بزار بیاد با دستمال نرم و مرطوب پاک کن اذیت نشه یا ببرش جای روشویی با اب گرم بینی شو هی تمیز کن اینجوری راه نفسشون باز میشه

سیتریزین...نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی