اسم
درسا قدیمیه؟؟؟
خیلی خوشم اومده قدیمی باشه نمیزارم

۱۱ پاسخ

خیلیییییی قشنگه‌😍🫠

مونده خودت خوشت بیاد من اسم پسرمو میخوام علی بذارم همه میگن قدیمیه و عربی ولی من خیلی دوسش دارم نظر بقیه برام مهم نیست

مهم اینه تو خوشت بیاد، منم میخام بذارم آسمان همه میگن قدیمیه اما من حس خوبی بهش دارم و اهمیت نمیدم قدیمیه یا نه

نه قشنگه عزیزم خیلی ام زیاد نیست اسمش

قدیمی بودنش ک مهم نیس
مهم خوش آوا و خوش معنی بودنشه

درسا رفت ، دلسا اومد رو بورس😀😀

دوتا همکلاسی داشتم اسماشون درسا بود

قدیمی ک قدیمی
ولی نظر خودت مهم عزیزم

عزیزم همه اسم‌ها تقریباً قدیمی ان فقط چند تا اسم یه مدت رو بورس می یوفته و خیلی تکراری می شه یه سریا نه ! مهم‌اینه خودت اسم رو دوست داشته باشی اتفاقاً از اسم های جدید نباشه بهتره از مد نمی یوفته😘

اسم دختر من درسا ،خودش خیلی اسمشو دوست داره.من ۹سال پیش گذاشتم ولی دیدم ک هنوز این اسمو میزارن.

فک کنم برای هشت نه سال پیش بیشتر رو بورس بود

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری