۱۱ پاسخ

ارع خیلی جالب نیس

نه قدیمی نیست خیلی هم قشنگتر از این اسم های جدیده

اره قدیمیه

بله خیلی قدیمیه

اسم برادر زادم نيماس خيلي قشنگه ١١سالشه
خوش آواست و انرژي خوبي داره

من خودم پسردار میشدم جانیار میزاشتم

تصویر

اینا قشنگه

تصویر

خواهر زاده ام ۴ ساله اش اسمشه نیما خیلی شیرین و تو دل برو بانمکه بنظرم اسمش تو شخصیتش تاثیر داشته

این همه اسم قشنگ ☹

هرچی ب دلت میشینه و دوسداری بزار کاری ب قدیم و جدیدش نداشته باش

اره عزیزم نزار این همه اسم قشنگ اومده

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری