به نظرتون اسم نیما قدیمیه؟

۱۰ پاسخ

اره بنظرم قدیمیه
خیلی اسم های قشنگی هست میتونی انتخاب کنی

بنظرم نیما هیچوقت قدیمی نیشه و شیکه

نیکان

نیکراد هم قشنگه ولی نیما بهتره

یسری اسم های دیگه هم هست فراوانی زیادی ندارن اونام قشنگن بنظرم
راینیک
پندار
پرواز
میراث
نیاسان
رستین
آران
دوران
آریامان

آره عزیزم

کوهیار . دایار . مانیار . مازیار . دیار . دیاکو .
آروین . آیدین. آرین . آرش . آروید . الوین .
رامان . بارمان . رادمان .رایان .تیام . لیام .
کارن .کایان. کیان . فرهان. فراز .پرهام .
مهراد. مهیار . هیرا . کامیار. داریا. آیکان .
آریا . کاوه . رادین . رادوین .دامون . رایبد.
رایکا .مهرزاد . شهریار . مهرسام . کیاراد
کیارش . سامیار . شایمین . ویهان . آیهان
مایار . میران . یونا . افراز . فربد . فرزین .
میراث .سامین . آروکو . باربد . باراد . بردیا .
کیاشا . شاهان . ماهان . بهراد . رادمهر . هیراد . هامون
فرهود . شروین . آدلان . اردلان . ارسلان . برسام .
برزین . آروکو . الوند . البرز . آراز. آزاد . والا .

اگه برات مهم نیس به هم بیان یا نه اسم های دیگه برات میفرستم

بذار نیک🥰♥️ به نیلا هم میاد

منم اسم دخترم نیهان هستش بعد اسم انتخابی واسه پسرم نیماست حالا همسرم میگه قدیمه ولی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان بافنده مامان بافنده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی