ولی اسم های قدیمی هم قشنگ و با معنی هستن
قشنگه با اینکه از قدیم بوده اسم باید قشنگ باشه خیلی از اسمای الان که جدیدن قشنگ نیستن و مسخرن اگه دوسش داری بزار به نظر بقیه اهمیت نده یه بلاگر داشتم دوقلو داشت لیلا و لعیا بودن ۲ سالشونم نبود دکتر بودن زن و شوهر ساکن المان
عزیزم اگر دنبال اصالت هستی، باید بدونی اصالت از قدمت میاد. نمیشه قدمت رو حذف کنی.
قدیمی بودن ربطی به خوش آوا بودن و پر مفهوم بودن اسم نداره. اصلا قدیمی یعنی چی !!!!! مگه اسم تاریخ انقضا داره!!!! آدما خودشون به اسم شخصیت میدن
اینطوری باشه باید همه سالی دوبار اسم عوض کنن که جدید باشه و به روز !!!!!
اصلا اسم قدیم و جدید یعنی چی؟ اسم باید اصیل باشه که هست. بنظر من خیلی هم قشنگه
اسممادرمه😍عاشق اسمشه
ن لیلی قشنگه
لیلی آره
لی لی رز میذارن جدیدا
خیلی اسم قشنگیه .از اون اسماس ک هیچ وقت قدیمی نمیشه برای همه زمان هاس .
عزیزدلم اسمکه قدیمیه خدایی ولی خب سلیقه ایه اونقدرم بد نیست از کلثوم بهتره که چند وقت پیش دیدم یه خانومی میخواست اسم بچشو بذاره😢 یکی دیگه میخواست بذاره حیدر ... اخه چرا خدایی؟
عزیزم من خودم اسمم لیلیه .گاها شوهرم پیش خونوادش بهم میگه مجنونتم لیلی خیلی حسودیشون میشه.اسم دخترمم میخوایتم بذارم نیلا که نشد .گذاشتم ایسان من به قدیمی جدیدش کاری ندارم مهم اینه به دل بشینه
قشنگه
خیلی اسم قشنگیه
آره بنظرم
اگه از اون آدمایی هستی ک ب نظر بقیه اهمیت نمیدی و اینکه تو ذوقت بزنن برات مهم نیست بذار... ن اینکه بذاری فردا چارتا بهت بگن اه چ اسمیه بری تو هم....
درکل اسم قشنگ و قدیمیه.
و سنگینه بنظرم..
بله خیلی
به سلیقس ولی ارع
ارعهههه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.