اسم ریحانه خیلی قدیمیه!!!!

۲۰ پاسخ

بله تقریبا قدیمه

قدیمی ولی زیبا و با معنا
خیلی قشنگه

اره خیلی زیاد

اره خب

ریحان هم خیلی خوبه من عاشقشم🥹

عزیزم هر اسمی دوست داری بذار اسم سلیقه ایه

قدیمیه ولی از اون اسماس که همیشه قشنگه

نه خیلی اسم لطیف و دخترونه ای هم هست😍

بعله عزیزم ولی زیباست

من اصلا نمیفهمم قدیمی یعنی چی الان من اسمم ساراست اسم مادربزرگمم هس ولی اکیه از لحاظ بروز بودن یا نمیدونم مروارید قدیمیه ولی الان قشنگ نیس اسم یه دختر باشه؟

یگانه حنانه ریحانه مهرانه

قدیمی هست ولی خیلی قشنگه

آره خيلی

فریال
فلورا

فریا

فرشته
فرنوش
فوزیه

اره عزیزم بازم سلیقه ای

فرنوش

افرا هم خوبه

چی بزارم به فرزانه بیاد و جدید هم باشه!

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بافنده مامان بافنده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری