بچه ها اسم آیهان زیاد و قدیمیه ؟

۱۴ پاسخ

چه اشکالی داره مهم قشنگ بودن اسمه

قدیمی نیس ولی جدیدا خیلی خیلی زیاد شده

خیلی زیاده اما قدیمی نیست

عزیزم مهم اینه که به دل خودت بشینه که ۹ماه داری بی خوابی و خستگیارو تحمل میکنی
وقتی به دنیا بیاد با همون اسمی صداش کنی که همیشه تو دلت بوده و دوسش داشتی

اسم ویهان ورادمهر وکارن قشنگترن

نه عزیزم

خیلی زیباست !
اگه به دلتون نشسته کافیه🧸✨

نه زیاد نیست

قدیمی نیست ولی خیلی زیاده

اره زیاد شده

خیلی تکراریه

زیاده ولی قدیمی نیست بجاش ویهان هست کایان هست هاکان

آره بنظرم خیلی همه گذاشتن آیهان

نه عزیزم کاری ب زیاد و کن بودنش نداشته باش مهم اینه ک قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان گل گلی مامان گل گلی ۷ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری