۳ پاسخ

منم اینجوریم، البته بخاطر اینه که یه کوچولو دیسک کمر دارم
میگن اونایی که دیسک دارن اینجوری اذیت میشن تو بارداری

من سرویسم🥲

منک دهنم سرویس شده 😫 انقد سختمه بلن‌شدن و ازین پهلو اون پهلو شدن...نصفه شب تو خوابم بعضی شبا پام و لگنم میگیره نمیتونم تکون بخورم 🥴😫

سوال های مرتبط

مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد