۴ پاسخ

بمنم گفتن خربزه خوب نیست. نخور...

تو شیر دهی نه البته برا شما زوده من تازه شروع کردم یکم میخورم بزار یه ماهه بشه بچت بعد
و چون زردی داره خربزه گرمه کلا گرمیحات نخور فعلا
عرق کاسنی زیاد بخور

سنگینه گلم

نداره ولی میگن نفخ داره🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ادیب مامان ادیب ۱۱ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان روژان🥰 مامان روژان🥰 ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی