تا کی وقت دارم واسه سونوی انومالی؟

۶ پاسخ

از هفته ی ۱۸ تا ۲۲ تایم آنومالی هستش

شما الان برو برای سونو آنومالی

تا آخر این هفته حتما برو عزیزم

تا ۲۰ هفته وقت داری ولی بهترین تایمش ۱۸ هفتس

هر چه زودتر بهتر😂چجوری طاقت میارین

۲۲ هفته فکر کنم از ۱۸ تا ۲۲ هفته باید انجام داد

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حنانه مامان حنانه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری