مامانا کیا موهای چهله بچشو نزده و راضی بودن

۵ پاسخ

من نزدم کلا م های پسر بزرگمو خیلی قشنگت موهاش و پر پشتن ،این دومی رو هم نزدم

ااای خداااا ماشالله خداحفظش کنه عزیزم

سلام منم نزدم خودشون ریختن الانم قشنگ دوباره در اومدن

من نزدم هیچکارم نشد

من مژهاشو زدم☹️😅

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان دلارا👼🏻🩷 مامان دلارا👼🏻🩷 ۱۴ ماهگی