اینجاکسی هس واکسن نزده باشه بچشو؟؟ل

۴ پاسخ

واکسن و عوارض؟فکر نکنممممم
وقتی خدایی نکرده بچه بیماری بگیره و کلی درد بکشه اونوقت متوجه میشی عوارض واکسن زدن چقدر بوده نزدنش چقدر

عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی ندارند منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم متاسفانه

منم مثل تو ترس و دل نگرانی خودم اجازه نمیداد حقیقتو ببینم
ولی وقتی میلیونها نفرو دیدم ک ن فقط تو ایران بلک تو کشورای جهان اولی هم میزنن و جزو ضروراته دلم اروم شد
ب قول ی بنده خدایی میگفت بهم برو واکسن بچتو بزن بچت الان گریه کنه بهتر از اینکه دو روز دیگه تو و شوهرت براش گریه کنین🙂
نگرانیتو کاملا درک میکنم
توام سر تایم برو واکسن جوجتو بزن عزیزم خدایی نکرده ممکنه مغز بچه آب بیاره و سیستماش بهم بریزه پشت گوش ننداز🤍

چرا نزدی

سوال های مرتبط

مامان دلارا👼🏻🩷 مامان دلارا👼🏻🩷 ۱۴ ماهگی
مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی