۳ پاسخ

زیرش کم باشه سر قابلمه هم بزار روش

نازک‌تر بریز

ضخیمه شاید
کم بریز تو تابه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه ۱ سالگی
مامان مهوا 🌙 مامان مهوا 🌙 ۱۳ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی