مامانای هم هفته من علائمتون چیه

۷ پاسخ

علایمت از ۶ هفته شروع میشه الان انچنانی فکر نکنم علایم داشته باشی

کمر درد گرفتگی شکم

سینه درد ک خیلی کم میشه تو طول روز و ناهار ک میخورم میخوابم کمی حالم بد میشه علایم زیاد ندارم

منم نمیدونم چرا انقدر دهانم خشک میشه همش تشنمه

من هیچی ندارم تهوع هم ندارم
خودت چی

من پاهام سرد میشه ولی گاهی ام گر میگیرم. تکرر ادرار. ادرار تیره. ترشح سفید . یهویی خسته میشم. تهوع اینا هم اصلا ندارم

دل درد و کمر درد

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری