خانما اسم پسربگین موندم چی بذارم

۱۱ پاسخ

محمد ♥️
علی ♥️
حسن ♥️
حسین ♥️
نه قدیمی میشن نه از مد میوفتن نه تکراری هستن تلفظشون راحته
بزرگ بشه کسی مسخره شون نمیکنه یعنی اسمهایی هستن که نمیشه مسخره کرد

بعدشم اسم ها شخصیت دارن پس چه بهتر که به بچه هامون همچنین شخصیتی بدیم

آریا ارتا مهراد

شاهان

پسر من اسمش ❤دارا❤هست

آران، ارن، آرتا، حامی،

اگ یاسین داری اینو بزار یزدان

نمیدونم چرا حس میکنم طاها و یاسین به هم میان، با این که نظر ظاهر ربطی به هم ندارن😅

پرهام

من تو اسم دختر موندم
دوتا پسر دارم طاها و پارسا

منم هنوز اسم انتخاب نکردم

آرن.

.
بردیا

سوال های مرتبط

مامان لیاناوامیراصلان مامان لیاناوامیراصلان ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوینا وجوجه مامان آوینا وجوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری