واسه سرما خوردگی بچه چ دارویی خوبه

۳ پاسخ

بچتونو ببرین دکتر الکی دارو نده به بچت

پلارژین محشر آب رو اتیش

اگه خلط داره آزیترومایسین براسرماخوردگی و سرفه پلارژین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی