۱۲ پاسخ

امیدوارم همه مامانا نی نی هاشونو سالم بغل بگیرن❤️

نگران نباش، انشاءالله همه چی خوب باشه❤ منم همین هفته نوبت دارم

میشین ۱۱ هفته و چند روز؟
منم ۱۱ هفته و ۵ روز دارم اول مهر
دوست داشتم ۱۲ هفته و ۵ ۶ روز باشه جنسیتش واضحتر بشه الان میگن خیلی کوچیکه از ۱۲ هفته و ۴ روز احتمال میشه داد

انشالله به امیدخدا سالمه
خبرشو بدی خوش خبر باشی

ان شالله سالم توکل ب خدا

ان شاالله به سلامتی

انشالله بسلامتی و خوشی

ایشالله

بسلامتی

چرا نباید سالم باشه عزیزم
نگران نباش

انشاالله 🥰😍

منم این هفته میرم😍 خوش خبر باشی

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری