مامانا این ست بیشتر دخترونست یا پسرونه؟

تصویر
۱۸ پاسخ

به نظرم جفتش

چقدر خاصه،به نظرم اسپرته

پسرونه ابی هستش

هر دو

هردوتاش خوبه

هر دو

هر دو

به من حس پسرونه بودن میده

اسپرته

پسرونه بیشتر ولی دخترم میشه

مرسی مامانهای گل از اینکه جواب دادین عمم برام آورده به مامانم گفتم دخترونست گفت به هردو میاد خاستم نظر بقیه رو هم ببینم😘😘

ب هردو میخوره

اسپرته هردو

بنظرم به هر دو میاد

اسپرته

شاید هردو

دخترونه

اسپرته

سوال های مرتبط

مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان دلانا 🍓 مامان دلانا 🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حانیه و حانا مامان حانیه و حانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ ماهگی
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی