خوردن چایی هل تو هفته من ک مشکلی نداره ؟

۷ پاسخ

من از اول بارداری چایی با هل میخورم مگه مشکلی داره؟😅

من از اول چای هل،گل محمدی،دارچین میخورم اصلا تو چایی نباشه مزه ندارع😂

نه من از اول بارداریم یه دونه هل میندازم تو فلاسک هیچ مشکلی نداره هر روزم بخوری

نه من چندبار خوردم

نه نداره

نه بابا😁

نه من میخورم گاهی

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی