سلام خوردن باقلاتوی هفته من مشکلی نداره؟؟

۴ پاسخ

من متخصصم گفت بخور دکتر تغذیم میگ درصورتی حساسیت نداشته باشی عیب نداره

والا من چندبار خوردم از اول باردازی
اصلا نمیدونستم مشکلی داره
نصف این چیزا که میگن بده در صورتی ضرر داره که مثلا هر روززبخوری

قشنگم منم بعضی وقتا هوس میکنم ولی نمیخورم میگن خوب نیس داخل بارداری

بهتره نخوری عزیزم
خطر داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان پسته پسر👶💙 مامان پسته پسر👶💙 روزهای ابتدایی تولد