من متخصصم گفت بخور دکتر تغذیم میگ درصورتی حساسیت نداشته باشی عیب نداره
والا من چندبار خوردم از اول باردازی
اصلا نمیدونستم مشکلی داره
نصف این چیزا که میگن بده در صورتی ضرر داره که مثلا هر روززبخوری
قشنگم منم بعضی وقتا هوس میکنم ولی نمیخورم میگن خوب نیس داخل بارداری
بهتره نخوری عزیزم
خطر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.