سلام خانما خوردن هویچ پلو مشکلی نداره؟؟

۹ پاسخ

من از اول بارداری میخورم 🤣🤣

نه من ک میخورم عزیزم

بخور عزیزم

من همین امروز ناهار خوردم

نه من از اول بارداریم همش هویج پلو خوردم هیچی نمیشه تازه زرشک هم میریزیم

من امروز ناهار خوردم فکر نکنم یکم هویج اونم تو هفته های ما ضرری داشته باشه

نمیدونم چرا

نه عزیزم اونم تو هفته شما اصلا اشکالی نداره

میگن هویج خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی