خانما خوردن حلیم با دارچین مشکلی نداره ؟؟؟

۵ پاسخ

من حلیم خیلی دوست دارم هفته دوبار میخورم

منکه میخورم خوردن همه چی آزاد بیش از حد مصرف کردن ضرر داره

نه نوش جونت
اوایل میگن زیاد گرمی نخورین.من داخل لوبیا پلو.عدس پلو و همین حلیم میزنم

نه ولی دارچین دیگه کم بخور چون نزدیک زایمانی یه وقت زردی نگیره

نه عزيزم خيليم خوبه ولي دارچينً خيلي زياد هم نه كم بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد