توهفته ای من خوردن چای دارچین ضرری نداره

۳ پاسخ

دارچين گرمه سعي كن نخوري زياد بخاطر زردي بيشتر

غلیظ. نخور عزیزم

نه نداره هفتت بالاس

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا🍓 مامان آوینا🍓 ۶ ماهگی
مامان آقا آراد مامان آقا آراد ۷ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی