سلام مامانا خوردن خربزه ضرری نداره؟

۷ پاسخ

ن بابا بخورنوش جونت من اینقدخوردم که نگو

خربزه خیلی خوبه

من سعی میکنم هر روز بخورم برا زیبایی

نه عزیزم بخور نوش جون خودت و نی نی

اتفاقا میگن نی نی رو خوشگل میکنه نون پنیر خربزه...

برا هوست بخور

نه بابا چه ضرری داره مثلا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آوینا🍓 مامان آوینا🍓 ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد