۹ پاسخ

بخور اشکال نداره

منم خوردم توهرچیزی زیادروی نکن ولی بخور

میگن چشم رنگی میکنه

نه بخور

عالیہ واسہ ھوش بچہ

از بنه ریزتره با دندون میشه شکستش

سلام میشه عکسش بذاری

چی هست؟؟؟

هفته ای یبار عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوینا🍓 مامان آوینا🍓 ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری