خانوما خوردن باقالی ضرری نداره؟ ❌❌❌❌

۷ پاسخ

من از همون اول خوردم یعنی تو خونه درست میکنم الآنم درس میکنم میخورم

منم خوردم ولی کم خون هم هستم

من همین الان یه عالمه خوردم

محض احتیاط نخور دکتر من گفت باقله از چیزایی هست که اصلا نباید بخوری

اخخخخ من چقدر دوست داشتم بخورم ولی نخوردم ترسیدم میگفتن اگه بخوری برا بعدا بچه ضرر داره اون باعث میشه آلرژی داشته باشه بهش

اگه مشکل کم خونی نداری نه

درحد هوس بخور

سوال های مرتبط

مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا🍓 مامان آوینا🍓 ۶ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری