من از همون اول خوردم یعنی تو خونه درست میکنم الآنم درس میکنم میخورم
منم خوردم ولی کم خون هم هستم
من همین الان یه عالمه خوردم
محض احتیاط نخور دکتر من گفت باقله از چیزایی هست که اصلا نباید بخوری
اخخخخ من چقدر دوست داشتم بخورم ولی نخوردم ترسیدم میگفتن اگه بخوری برا بعدا بچه ضرر داره اون باعث میشه آلرژی داشته باشه بهش
اگه مشکل کم خونی نداری نه
درحد هوس بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.