سلام خوردن خربزه در هفته ی من ضرر نداره؟

۷ پاسخ

خربزه مگه اومده ؟؟؟؟
بدش خربزه در هیچ یک از ماه های بارداری نه تنها ضرر نداره بلکه سرشار از خاصیته و سفارش شده از جانب پبامبره که در بارداری خربزه بخورید

خربزه رو نمیدونم ولی من اینقد ملون خوردم شبیه ملون شدم😬🤣

چ سوالیههههههه🤦‍♀️😅

نه خوبه تازه برای زبیایی جنین هم خوبه

مگه خربازه اومده؟

هر چیزی به اندازش خوبه

ن چ ضرری تازه خوبم هس

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری